۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85528727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین فوتبال شهر رویان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید

نوشهر - ایرنا - زمین فوتبال شهر رویان شهرستان نور در غرب مازندران روز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز در دومین روز از سفر به مازندران با حضور در شهر رویان، زمین فوتبال این شهر غرب مازندران را افتتاح کرد.

زمین فوتبال رویان به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع زمین و با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

شهر رویان از توابع شهرستان نور در غرب مازندران است که بالغ از ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، پسندیده مدیرکل وزارتی، منعم مدیرکل امور شهرستان ها و معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، یوسفی معان توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، و جمعی از مسئولان محلی در آیین افتتاح این پروژه حضور داشتند.

افتتاح سالن ورزشی، بازدید از سالن ورزشی شهید سلیمانی ماهفروجک ساری، بازدید از مجموعه ورزشی پهلوان حسن یزدانی جویبار، افتتاح سالن ورزشی زردآب محمودآباد، افتتاح زمین فوتبال رویان، حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز در نوشهر و افتتاح خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس را از برنامه های سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha