۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85528812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

صندوق کارآفرینی امید زنجان برای احیای واحدهای راکد آستین بالا زد

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان از ورود این صندق برای نقش آفرینی در احیای واحدهای تولیدی راکد در این استان خبر داد و گفت: در گام نخست احیای ۲ طرح گردشگری استان در دستور کار است.

جمشید مقدم پناه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا با حضور مدیر ارزیابی طرح های صندوق کارآفرینی امید کشور بررسی های لازم برای احیای ۲ فقره از طرح های راکد و نیمه فعال شناسایی شده در زنجان با اعتبار سرمایه گذاری شده بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید استان زنجان در تلاش است با شناسایی و حمایت از طرح های راکد و غیر فعال، این واحد ها را به چرخه فعالیت بازگرداند.

مقدم پناه اظهار داشت: در جریان سفر مدیر ارزیابی طرح های صندوق کارآفرینی امید به استان زنجان از طرح های راکد و نیمه فعال شناسایی شده در شهرستانهای زنجان و طارم بازدید به عمل آمد و قرار است تمهیداتی برای احیا و فعال شدن آنها انجام شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق در راستای اجرای سیاست های اشتغالزایی دولت مردمی یکی از بانک های عامل در حوزه حمایت از کسب و کارهای خرد است.

مقدم پناه ادامه داد: از زمان تاسیس این صندوق از سال ۱۳۸۵ تاکنون حدود ۳۰ هزار نفر در استان زنجان برای طرح های اشتغالزایی از منابع صندوق بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه می توان رونق هر چه بیشتر اشتغال را از طریق طرح های خرد و کوچک نیز محقق کرد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری کم، انعطاف پذیری در برابر تغییرات بازار، رقابت پذیری، تمرکز زدایی، توسعه مناطق کم برخوردار و توانایی در تولید کالاهای مورد نیاز شرکت ها و واحدهای بزرگ از مزیت های کسب و کارهای کوچک است.

استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha