۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85554101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق کارآفرینی امید یزد ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

یزد- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ و منابع تلفیقی تاکنون، ۴۱۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت اشتغال به مبلغ ۵۸۰ میلیارد ریال به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت شده است.

"سید عباس امامی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف و فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر سودآوری نیست، بلکه کمک به راه اندازی و رونق کسب و کار، توانمندسازی و ارتقای سطح معیشت و زندگی اقشار کمتر برخوردار است و در همین راستا در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به پرداخت تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی نموده است.

وی ادامه داد: از تسهیلات یاد شده ۱۹۸ طرح به مبلغ ۲۵۲ میلیارد ریال به مددجویان سازمان بهزیستی، ۱۸۳ طرح به مبلغ ۲۹۵ میلیارد ریال به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و ۳۲ طرح به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به مددجویان سازمان زندان‌ها پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۴۵۰ فرصت شغلی فراهم گردیده است.

امامی گفت: ۳۰۶ فقره از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۴۰۶ میلیارد ریال در بخش خدمات، ۷۸ فقره به مبلغ ۱۰۶ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۲۹ فقره به مبلغ ۶۸ میلیارد ریال در بخش صنعت به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق استان یزد با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید از کسب و کار بانوان افزود: از تسهیلات پرداخت شده ۱۰۹ فقره با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای توانمندسازی و اشتغال بانوان و مابقی به آقایان اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha