۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85528823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در زنجان کشف شد

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85528823
۱۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه با دستگیری ۱۷ سارق در زنجان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود: پلیس انتظامی شهرستان زنجان با اجرای طرح یک هفته ای مبارزه با سارقان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق شد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح ۳۹ فقره انواع اموال سرقتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و هفت دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد:شهروندان در صورت مشاهده تردد وسیله های نقلیه مشکوک فاقد پلاک انتظامی یا دارای پلاک مخدوش با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

کشف ۹ فقره سرقت سیم برق و دستگیری ۲ مالخر در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف ۹ فقره سرقت سیم برق و دستگیری ۲ مالخر خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق در سطح شهرستان و برابر بررسی های به عمل آمده مبنی بر خرید و فروش سیم های برق غیرمجاز توسط افرادی سابقه دار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی ۲ مالخر شدند و بیش از ۹۰ متر سیم برق هوایی مسروقه از آنان کشف شد.

نوروزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به ۹ فقره خرید اموال مسروقه اعتراف کردند و آنان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۷ حلقه لاستیک احتکاری خودرو سنگین در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از شناسایی و کشف انبار احتکار لاستیک خودروی سنگین به تعداد ۲۷ حلقه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار لوازم یدکی، روغن و لاستیک خودرو، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در شهرستان زنجان با انجام اقدامات پلیسی و فنی از وجود یک انبار احتکار لاستیک خودرو مطلع شدند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن تعداد ۲۷ حلقه لاستیک خودرو سنگین احتکار شده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده از سوی کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضایی برای متهم دستگیر شده تشکیل و او به مرجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ بدری از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به سر شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر در طرح عاصفات خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح عاصفات و کشف چهار کیلو و ۷۴۶ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۶۷ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی در نقاط مختلف شهرستان خدابنده با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و کوپ شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۴۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۲۲ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند که از آنها چهار کیلو و ۷۴۶ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه متهمان به مرجع قضایی و معتادان متجاهر به کمپ معرفی شدند، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.


دعوت پلیس برای حضور پرشور در پای صندوق های رای

فرمانده انتظامی استان زنجان در راستای برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از عموم مردم استان دعوت کرد تا در این حماسه ملی حضوری پرشور در پای صندوق های رای داشته باشند.

سردار محمد طراقیه با قدردانی از مردم استان زنجان در مشارکت حداکثری در همه مناسبت های ملی و مذهبی از تمام اقشار، کسبه، بازاریان و فرهیختگان خواست بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای در این رویداد سیاسی مهم و سرنوشت ساز سهیم باشند و نقش خود را به عنوان یک هموطن ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه"همه را برای شرکت در انتخابات دعوت کنید" از همکاران و خانواده محترم آنها دعوت کرد ضمن لبیک به فرمان معظم له در خط مقدم این حماسه ملی حضور تاثیرگذار داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha