۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85537951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان ۵۰ راس گوسفند در زنجان دستگیر شدند

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85537951
سارقان ۵۰ راس گوسفند در زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف ۵۰ راس دام سبک سرقتی از روستای قره محمد و دستگیری سه سارق در این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع سرقت احشام از روستای "قره محمد" بخش بزینه رود شهرستان خدابنده، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران انتظامی بخش بزینه رود با اشراف پیرامونی خود موفق به شناسایی محل اختفای احشام در یک دامداری روستایی شده و هویت سه سارق حرفه ای را احراز کردند.

غنیمتی تصریح کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش بزینه رود بعد از اخذ دستور قضایی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی " توزلو" در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق را دستگیر و ۵۰ راس احشام سبک (گوسفند) مسروقه را کشف کردند.

وی با اشاره به استرداد گوسفندان کشف شده به مالباخته، خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح این سه سارق به ارتکاب سرقت از روستای قره محمد، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برخورد با تیر چراغ راهنمایی و رانندگی جان راننده را گرفت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از فوت راننده پراید بر اثر تصادف با تیر چراغ راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۶ واحد گشت پلیس راه شهرستان خدابنده جهت بررسی یک مورد تصادف فوتی به مسیر قیدار – بزینه رود اعزام شد.

سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: با حضور ماموران در محل، فوت راننده یک دستگاه سواری پراید تایید و به مرکز مخابره شد.

وی ادامه داد:راننده در این تصادف بر اثر برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ راهنمایی و رانندگی به جهت شدت جراحات وارده در دم جان باخته بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد:علت تامه تصادف بر اثر نظر افسر کارشناس، بی احتیاطی راننده پراید و انحراف به سمت تیر چراغ راهنمایی و رانندگی اعلام شد.



توقیف ۱۲ تن گندم قاچاق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توقیف ۱۲ تن گندم قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت:‌ طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: در این راستا ماموران از حمل ۱۲ تن گندم قاچاق فاقد مجوز از طریق یک دستگاه کامیون باری مطلع شدند.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار گندم قاچاق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: در این عملیات، یک نفر دستگیر و بار قاچاق توقیفی جهت تحویل به سیلوی مرکزی شهرستان ایجرود منتقل شد.


کشف ۱۳ راس دام سبک قاچاق در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف ۱۳ راس دام سبک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه زنجان – قزوین به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی ابهر گفت: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و احشام، یکی از اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام دستگاه ها و بخش ها با پلیس ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha