۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85529142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره ملی دانش افزایی مشاوران ازدواج و خانواده در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- چهل و چهارمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران ازدواج و خانواده به مدت ۲ روز در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره بیش از هزار و ۵۷۰ نفر به صورت حضوری و غیره حضوری در بستر فضای مجازی و به شیوه آنلاین شرکت کردند.

دکتر "احمد امانی" عضو هیات علمی دانشگاه کردستان با موضوع " چرا و چگونگی فرآیند مشاوره ازدواج" و "دکتر خلیل رنجبر" استاد دانشگاه فرهنگیان با موضوع "ویژگی های دوران نوجوانی و جوانی" سخنرانی کرد.

تدریس روز دوم این دوره هم با موضوع «اختلال نقص توجه همراه بیش فعالی بزرگسالان» برعهده «فایق یوسفی» روانشناس و استاد تمام گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بود.

مدرس این دوره با اشاره به اینکه اختلال نقص توجه همراه بیش فعالی یک نوع بیماری پزشکی است که منجر به فعالیت های حرکتی غیرهدفمند و پرخاشگری در افراد خواهد شد گفت: این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی برای فرد در تعامل با خود و اجتماع و همچنین مشکلات تحصیلی و شغلی می شود.

یوسفی با تشریح عوامل مسبب این اختلال در افراد اظهار کرد: طبق نظریه ها و تحقیقات رایج این اختلال تا حدود زیادی موروثی بوده و پس از تشخیص توسط روانپزشک باید برای درمان و کم کردن اثرات آن اقدام کرد.

چهل و چهارمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران به همت معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان و با حمایت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به صورت ملی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha