تمامی ادارات ثبت احوال استان یزد تا پایان انتخابات فعال هستند

یزد- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: تمامی ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان فردا (جمعه) از یک ساعت قبل از شروع انتخابات تا پایان زمان رای گیری باز و فعال هستند.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان، " مهدی مصدق " افزود: دفتر پیشخوان دولت در بلوار مدرس یزد به عنوان دفتر کشیک مرکز استان فردا فعال و آماده پاسخگویی به خدمات هویتی مورد نظر شهروندان است.

وی با قدردانی از همکاری مردم و همراهی مسئولان اجرایی استان با ثبت احوال ادامه داد: امکان شرکت در انتخابات فردا با شناسنامه‌های قدیمی هم وجود دارد.

این مسئول گفت: موضوع رفع مشکل شهروندانی که در دور نخست با شناسنامه‌های قدیمی به شعب اخذ رای مراجعه می‌کردند در دستور کار قرار گرفت و حل شد؛ بر این اساس مراکز پاسخگویی و استعلام ثبت احوال آماده ارائه کد ملی به این افراد از طریق تماس تلفنی شعب اخذ رای خواهند بود.

وی بیان کرد: مشکلی که در دور نخست انتخابات در زمینه مدارک هویتی بروز کرد جا ماندن یا جابجایی شناسنامه و کارت ملی رای دهندگان در شعب بود؛ در همین راستا لازم است مردم عزیز پس از اسکن مدرک هویتی از تحویل گرفتن و اختصاص آن به خودشان مطمئن شوند.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha