۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85529377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت بیش از هشت هزار دانش آموز فلسطینی در غزه

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه بیش از هشت هزار دانش آموز در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از الجزیره، بر اساس آمار وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز جنگ در این باریکه هشت هزار و ۵۷۲ دانش آموز فلسطینی به شهادت رسیده‌ و یکصد دانش آموز فلسطینی نیز در کرانه باختری شهید شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که طی این مدت، ۴۹۷ معلم از سوی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و سه هزار و ۴۰۲ تن از کارکنان آموزش و پرورش هم زخمی شده‌اند.

توحش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی طی ۹ ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد، تلفات سنگینی بر جای گذاشته، این در حالی است که داده‌های آماری نشان می‌دهد بسیاری از شهدا حتی به سن قانونی نیز نرسیده‌اند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha