فرمانده ارتش اشغالگر: حوادث جاری در کرانه باختری، تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است

تهران- ایرنا- یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اذعان به اینکه حوادث کنونی در کرانه باختری تهدیدی برای بقای این رژیم است، بر اهمیت آمادگی همیشگی صهیونیست‌ها برای مواجهه با تهدیدات آتی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «یهودا فاکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه «ما باید خودمان را برای تهدیدات آینده آماده کنیم»، گفت: حوادث جاری در نوار غزه، تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است.

این فرمانده نظامی ارشد رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: حملات به فلسطینی هایی که منشأ هیچ تهدیدی نبوده اند، افزایش یافته است.

فاکس افزود: ارتش اسرائیل در هفتم اکتبر ضربه دردناکی متحمل شد و این جنگ به ما درس تواضع داد.

این در حالی است که شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به نقل از مقامات ارتش این رژیم گزارش داد که براساس تحقیقات انجام شده در خصوص عملیات هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه)، برخی فرماندهان بر این باورند که ارتش در مأموریت خود در غزه شکست خورده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

رژیم اسرائیل در پاسخ به این عملیات، حملات وحشیانه ای را علیه مردم بیگناه نوار غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد.

تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند در این حملات شهید و بالغ بر ۸۷ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha