رئیس کل دادگستری فارس: حضور پرشور مردم از ساعات اولیه رای گیری نمایان است+ فیلم

ایرنا - فارس - رئیس کل دادگستری فارس گفت: از ساعت هشت صبح و آغاز رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ، شاهد حضور پرشور مردم فارس در بیشتر شعبه‌های رای گیری هستیم و صف رای دهندگان در شعبه میر محمد بن موسی (ع) تا صحن حرم مطهر کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید کاظم موسوی روز جمعه در بازدید از شعبه اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: شاهد مشارکت پرشور مردم فارس بزرگ و پهناور و استان احمد بن موسی (ع) از نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری هستیم.

وی افزود: انتخابات فارس در کمال امنیت و آرامش در جریان است و ناظران شعبه‌ها پای کار هستند.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: امیدواریم که مشارکت در این انتخابات اثرگذار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند پرشور برگزار شود.

موسوی ضمن قدردانی از خبرنگاران شیرازی برای پوشش شایسته دور نخست انتخابات، از آنها خواست با به تصویر کشیدن حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، دیگران رانیز به مشارکت انتخاباتی ترغیب کنند.

انتخابات صحنه سیاسی و سرنوشت‌ساز برای مردم است

دادستان مرکز فارس نیز در بازدید از این شعبه رای گیری، به خبرنگاران گفت: انتخابات یک صحنه سیاسی و سرنوشت ساز برای همه مردم کشور است.

سید مصطفی بحرینی افزود: شرایط برای انتخابات پرشور فراهم است و سلامت و آرامش در شیراز برقرار است.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت سیاسی مردم و اثرگذاری در آینده خود و عریزانشان، اضافه کرد: مردم در ساعت‌های نخست پای صندوق‌ها حضور یابند و رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha