استاندار: مردم اصفهان قبل از آغاز فرایند رای‌گیری در شعب حضور یافتند

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: شماری از هم‌استانی‌ها قبل از ساعت هشت صبح و پیش از آغاز فرایند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شعب حضور یافتند و صفوفی نیز شکل گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در گلستان شهدای اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار و ۱۷۰ شعبه اخذ رای در ۲۸ شهرستان و ۲۸ بخش استان اصفهان قبل از ساعت هشت امروز آماده بودند.

وی تصریح کرد: شعبه‌های اخذ رای از ساعت پنج امروز مقدمات کار را فراهم کرده بودند از طرفی دستگاه‌های احراز صلاحیت آماده به‌کار، استعلامات مقدماتی انجام و صورتجلسه‌های مرتبط ثبت شده بود.

استاندار اصفهان ادامه داد: حضور به نسبت خوبی در دور اول انتخابات شاهد بودیم و امروز با توجه به تبلیغات بیشتر نامزدها در یک هفته گذشته، حضور بیشتری را پیش بینی می‌کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی در مدت حدود ۵۰ روز برای برگزاری فرایند انتخابات آماده شدیم و امیدواریم پایان جمعه، حضوری حماسی به یادگار بماند.

به گزارش ایرنا، تعداد واجدان شرایط حضور در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان حدود سه میلیون و ۷۶۰ هزار نفر است.

در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مردم از بین مسعود پزشکیان با کد ۲۲ و سعید جلیلی با کد ۴۴ یکی را به عنوان نهمین رییس جمهور راهی ساختمان پاستور می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha