مشارکت مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضور مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت نظام است و نقش بازدارندگی موشک‌ در میدان نبرد و دفاع را برای اقتدار ایران اسلامی ایفا می‌کند.

به گزارش ایرنا " حجت‌الاسلام یوسف جمالی " روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم همچون گذشته با حضوری گسترده در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه باشکوه دفاع از انقلاب را ثبت کنند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث امیدواری دوست‌داران انقلاب و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد:: مردم در تاریخ انقلاب نشان داده‌اند که در دفاع از این نظام و انقلاب حضور خواهند داشت و تا پای جان در این مسیر حرکت می‌کنند.

جمالی با درخواست از حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: دنیا چگونگی برگزاری و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای را در ایران اسلامی به نظاره نشسته است برهیمن اساس باید ضمن سلامت و دقت در صیانت از آرای مردم مشارکت نیز حداکثری باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار بوشهر: از آرای مردم صیانت می‌کنیم

فیلم | بوشهری‌ها آمدند

به گزارش ایرنا، از مجموع یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط رای استان بوشهر در این دوره از انتخابات ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای هستند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۲۸۶ نفر مرد و ۳۴۷ هزار و ۵۶ نفر زن هستند.

هفت هزار و ۲۵۰ نفر امور انتخابات را در استان بوشهر برعهده دارند.

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند که با انصراف زاکانی و قاضی زاده هاشمی رقابت در روز جمعه هشتم تیرماه انجام و در نهایت "مسعود پزشکیان" و "سعید جلیلی" به دور دوم راه یافتند.

دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز پانزدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha