امام جمعه بوشهر: ویژگی رئیس جمهور شایسته حفاظت از منافع ملی و ارزش‌های اسلامی است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رئیس‌جمهور شایسته فردی است که حافظ منافع ملی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری " در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: رئیس‌جمهور نباید حق مردم را بدون گرفتن امتیازی به دیگران واگذار کند و باید در مسیر حرکتی خود رهروی راستین راه شهدا باشد.

وی افزود: رئیس‌جمهور باید فردی پرتلاش و جدی باشد و همچنین در خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: رئیس جمهور شایسته باید همانند شهید رئیسی باشد که در برخی شب‌ها تا زمان اتمام کار نمی‌خوابید.

وی افزود: شهید رئیسی در دولت سیزدهم با رویکرد مردم محوری و خدمت صادقانه منشا خدمات شایانی برای ایران اسلامی شد که این رویه باید در دستور کار جدی تمام مسئولان کشور و بویژه رئیس جمهور قرار گیرد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: ریاست جمهوری نباید فضایی برای استراحت باشد بلکه باید میدان تلاش جهادی برای رفع مشکلات و گره‌گشایی از مطالبات مردمی باشد.

وی ادامه داد: همکاران رئیس‌جمهور باید انسان‌های سالم و دارای کارنامه روشن و فارغ از نگاه غرب‌گرایی باشند و همچنین باید جان‌برکف به مردم خدمت کنند.

صفایی بوشهری اظهار کرد: رئیس‌جمهور نباید به دنبال عنوان و مقام باشد بلکه باید خود را وقف انقلاب و مردم کند و نه اینکه انقلاب و مردم را برای خود هزینه کند.

بیشتر بخوانید

خلق حماسه‌ای جدید در بوشهر با مشارکت گسترده مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: حضور مردم همیشه تعیین کننده است

شور سیاسی در اقتصاد بازار بوشهر

وی تأکید کرد: تقویت قدرت ملی کشور ، آمریکا و غرب را ناگزیر به مذاکره با ایران می‌کند و یکی از رکن‌های تقویت قدرت ملی حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی و شرعی است.

وی گفت: با چنین شرایطی که امروز وجود دارد همگان باید با حضوری پرشور در انتخابات پیامی روشن و آشکار به دشمنان ایران اسلامی در جهان مخابره کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: هم‌استانی‌ها در جمعه هفته گذشته حضوری پررنگ در صحنه انتخابات داشتند که این حرکت ارزشمند باید امروز با شور و حرارت بیشتری تکرار شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت ایام ماه محرم اظهار کرد: برگزارکنندگان مراسم‌ها باید عمق قیام امام حسین (ع) را به مردم انتقال دهند و این مراسم‌ها را پرشور و پرمحتوا برگزار کنند.

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب، از مجلس و رئیس‌جمهور آینده خواست تا مسئله عفاف و حجاب را بر اساس شرع و دین تصویب و اجرا کنند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: عفاف و حجاب حافظ شخصیت زن در فضای اجتماعی و همچنین مایه آرامش و آسایش زن در جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha