رییس دفتر شورای نگهبان در کرمانشاه: نتیجه انتخابات فقط با اراده مردم رقم می‌خورد

کرمانشاه - ایرنا - رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه تصریح کرد که خودمان را امانت دار رای مردم به عنوان حق الناس می‌دانیم و همه بدانند نتیجه انتخابات فقط با اراده ملت رقم می‌خورد.

حجت الاسلام محسن مفید روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: انتخابات در ایران سالم است و مقام معظم رهبری به عنوان مرجع دینی رای مردم را حق الناس می داند و عوامل اجرایی و نظارتی نیز از این اصل پیروی می کنند؛ هر جا تخلفی هر چند جزیی نیز وجود داشته باشد با قاطعیت با آن برخورد می‌کنیم.

وی افزود: همواره این اراده مردم ایران بوده که از صندوق رای بیرون آمد؛ گواه این موضوع انتخابات متعددی بود که رقیب دولتی که بر سر کار بوده است، برنده شد.

حجت الاسلام مفید تاکید کرد: با حساسیت عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه را رصد می‌کنیم و در خصوص سهل انگاری یا جانبداری از طرف افراد معدودی که در مرحله اول گزارش شد، افراد جدیدی در دور دوم جایگزین شدند.

وی در خصوص گزارش تخلفات تبلیغات ستادهای انتخاباتی ۲ نامزد ریاست جمهوری در کرمانشاه نیز گفت: خوشبختانه تخلف خاصی وجود نداشت و ستادها در چارچوب قانون فعالیت داشتند و امیدواریم طرفدارانشان را همچنان کنترل کنند تا فضایی سالم در حین برگزاری و حتی بعد از اعلام نتایج داشته باشیم.

وی در عین حال به "تلاش‌های ناکام با قصد حاشیه سازی در هنگام سفر ۲ نامزد ریاست جمهوری به کرمانشاه" اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر امنیتی سفر هر ۲ نامزد ریاست جمهوری (مسعود پزشکیان - سعید جلیلی) به کرمانشاه در امنیت و آرامش انجام شد.

حجت الاسلام مفید در خصوص شایعه سوء قصد به جان یک نامزد ریاست جمهوری در سفر انتخاباتی کرمانشاه اظهار کرد: منشاء این شایعه از طریق یک کانال تلگرامی در خارج از استان بود.

وی همچنین گفت: پنج هزار و ۴۰۷ نفر ناظر شورای نگهبان در استان کرمانشاه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را رصد می‌کنند.

حجت الاسلام مفید ابراز امیدواری کرد که هر نتیجه ای از صندوق رای بیرون آید؛ منجر به رشد و پیشرفت کشور و برون رفت از مشکلات شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha