انگشتی نیلی برای اثری ماندگار

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85529975
ناهید ابراهیمی 
انگشتی نیلی برای اثری ماندگار

ایلام - ایرنا - کارت ملی به عنوان اصلی‌ترین مدرک هویتی و اصالت ایرانی بودنت را که تحویل می‌دهی، پس از بررسی و مطابقت عکس برگه‌ای را باید با انگشت مهر کنی و در قبال آن برگ سفید رای تحویل می‌گیری و پس از نوشتن نام نامزد انتخاباتی مورد نظرت آن را در صندوق رای می‌اندازی.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انجام و اجرای این ماجرای کوتاه رای دادن البته با حاشیه انتظار در صف و حضور در شعبه اخذ رای شاید چند دقیقه طول نکشد اما ماندگاری و اثر آن تا چهار سال دیگر که باز انتخابات تکرار شود همه ابعاد زندگیت را در بر می‌گیرد.

ابعاد سیاسی، ابعاد خارجی و تاثیرگذاری آن به عنوان فرد منتخبی که برای تعامل و تقابل با دوستان و دشمنان و نماینده ملت ایران به جهانی معرفی کرده‌ای و اثرگذاری یک فرد مهم و با درایت که بتواند نقش سیاسی خود در سیاست خارجی به خوبی بازی کند تا کشور دچار بحران و جنگ و مشکلات نشود.

با همین انگشت و اثرگذاری آن در انتخابات، تاثیر این انتخاب را در اقتصاد می‌توانی برای چهار سال پی در پی شاهد باشی زیرا که رییس جمهور در تنظیم بازار، تامین کالا، توسعه اقتصادی و تقویت بنگاه‌ها، حفظ ارزش پول ملی و رونق اقتصادی نقش انکارناپذیری دارد که می‌تواند با حفظ آرامش بازار و مهار تورم و ایجاد ثبات اقتصادی موجب رونق و توسعه اقتصادی کشور شود.

با همین انگشتی که پای برگه انتخابات زدی امروز برای فردای زنان و دختران، جوانان و بازنشستگان، کارمندان و معلمان، روستائیان و عشایر، امنیت، فرهنگ، آموزش و رفاه همه جامعه تصمیم مهمی گرفتی و این نشان از اثرگذاری رای تو دارد.

با همین انگشتی که برای انتخابات در پای برگه رای زدی امروز به خوبی ترسیم چهار سال پیش رویت را طراحی کردی و نقشی ماندگار در تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشتی.

یک روز شهدا با خون خود ماندگارترین نقش‌ها را بر تارک این انقلاب ترسیم کردند و امروز تو با ادای این تکلیف سیاسی مهم اثری جاودان برای اوراق زرین این تاریخ به یادگار گذاشتی.

امروز رد ماندگار اثر انگشت تو در تاریخ و ذهن این سرزمین جاودانه و ماندگار می‌شود و می‌تواند مایه آرامش، امنیت، توسعه، افتخار و غرور 80 میلیون ایرانی باشد پس در انتخابت نهایت دقت را باید داشته باشی و به سادگی از کنار این رنگ نیلی و اثر ماندگار نگذری.

امروز حضور ماندگار تو در پای صندوق‌های رای و اثر ماندگار انگشتانت، چشمان خدعه و فتنه دشمنان را کور می‌کند و فردا روز ایران قدرتمند و قوی را به پشتوانه همین آثار ماندگار می‌توانی شاهد باشد.

این اثر انگشت در سرنوشت سیاسی من، تو، ما و همه فرزندان ایران ماندگار است و می‌تواند اقتدار، استقلال و سربلندی کشور را رقم بزند و غرور ملی و فتح قله قدرت و عظمت ملت را به خوبی در جهان به نمایش بگذارد.

امروز در پانزدهم تیرماه همه باید انگشتشان نیلی شود تا نماد اتحاد و اثرهای به جای مانده از مردمی باشد که پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

امروز شاهد خواهیم بود که این اثر ماندگار راهی را پیش چشمان همه آیندگان می‌گشاید که مسیر آن تعالی و عزت سرزمینمان است.

انگشت نیلی تک تک ما ایرانی‌ها ماندگارترین و زیباترین تصویر از این نظام با وجود تعدد اقوام و مذاهب و فرهنگ‌ها و زبان‌ها طراحی و نمایان می‌کند که نظیر ندارد و نقش مانای آن هر چشمی را خیره می‌کند.

اثر ماندگار انگشتان تک تک ما امروز بهترین تابلوی زیبا را از ایران اسلامی به جهان نشان می‌دهد که موجب غرور و افتخار همه ما ایرانی هاست.

برای نیلی شدن انگشتت و ماندگاری اثر جاودان آن تعجیل کن که فردا دیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha