محسن افشانی: بی معرفتی است که فکر کنیم رای مان تاثیری ندارد+ فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اینکه فکر کنیم رای ما تاثیری ندارد، تفکر زیبایی نیست و به نوعی رواج آن بی معرفتی است.

محسن افشانی روز جمعه با حضور در تالار وحدت برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهارکرد: بسیار کار بی معرفت و نامردانه ای است که خیلی ها اپوزیسیون مهندسی شده یا نشده ای دارند با این تفکر که رای ما چه تاثیری دارد و این واقعا تفکر زیبایی نیست.

وی افزود: در این ممکلت حقی به گردن همه ما است چه چهار سال یکبار با ما کار داشته باشند یا غیر از این باشد، در هر صورت ما باید کارمان را انجام دهیم.

بازیگر فیلم سینمایی «گشت ارشاد» ادامه داد: وقتی در یک خاک زندگی می کنیم باید به قوانینش و چیزی که در اختیار ما گذاشته اند مانند رای گیری و انتخابات، احترام بگذاریم.

افشانی گفت: خیلی از همکاران ما به این مملکت عرق دارند و بسیار هم دوست داشتنی اند برخلاف اظهارات رسانه های معاند که می گویند هنرمندان با رای ندادنشان تاثیر بسزایی در کاهش مشارکت دارند، هنرمندان رای می دهند و به تناسب کار و تفکراشان رای شان محرمانه است مثل همه مردم.

بازیگر سریال تلویزیونی «ترانه مادری» تاکید کرد: همکاران ما بسیار می توانند تاثیرگذار باشند و من از همه آنها دعوت می کنم در این رویداد سیاسی حضور داشته باشند.

تالار وحدت تهران از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه پانزدهم تیر میزبان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha