امام جمعه کاشان: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تحکیم نظام‌ می‌شود

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تحکیم نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی و رساترشدن ندای رهبر معظم انقلاب در زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس مدرسه عالی شهید مطهری فرمودند، افزایش آرای ملت در انتخابات، به اهداف کشور در داخل و خارج کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: نباید یاد و خاطره شهید رئیسی فراموش شود، رهبر معظم انقلاب فرمودند ما قبلا در کشور شخصیت خدمتگذار داشتیم اما نه در حد و کیفیت و پرکاری شهید رئیسی، چرا که این شهید بزرگوار باب جدیدی از خدمتگذاری را ایجاد کرد.
خطیب جمعه کاشان بیان کرد: شهید رئیسی وقتی به سفر استانی می‌رفت به محرومترین نقاط منطقه سفر می‌کرد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ کشور ما به اندازه ۱۲ سال قبل پرتاب ماهواره داشت.
حجت الاسلام حسینی گفت: فردی که در مناظره به شهید رییسی عنوان بی‌سواد اطلاق کرد، بعد از مناظره، شهید رئیسی به او گفته بود من برای شما طلب مغفرت می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد مشهد در سال ۱۳۱۴ گفت: بدلیل اعتراض مردم مشهد علیه کشف حجاب، رضاخان مردم این شهر را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید، لذا زنان ما باید به چادر و مغنیه خود افتخار کنند.
وی افزود: شهید مطهری می‌گوید مبارزه با حجاب، تنها مبارزه با نماد مذهب و سنت نیست بلکه پیکار برای آغاز تغییر باور و فرهنگ مردم ماست به همین دلیل هم آمریکا در ترکیه و ایران طرح کشف حجاب را دنبال می‌کرد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha