حمید نوری: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان باعث آزادی من شدند

تهران-ایرنا- تبعه ایرانی آزاد شده از زندان سوئد گفت: بعد از خدا نقش اساسی و عملیاتی در آزادی من را شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید نوری روز جمعه -۱۵ تیر- پس از رای دادن و شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: من آزادی و رهایی خود را و این که اکنون کنار خانواده‌ام در ایران هستم، پس از خدا، ابتدا مرهون شهید رئیسی (رئیس جمهوری دولت سیزدهم) و سپس مدیون تلاش‌های شبانه روزی شهید حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه دولت سیزدهم) هستم.

وی افزود: شهید امیر عبداللهیان به عنوان برادر و دوست من در کنار خانواده من، به ویژه پسر من بود. حتی اگر پسر من با ایشان تماس نمی‌گرفت و به ایشان اطلاعات نمی‌داد با پسرم تماس می‌گرفت و می پرسید «از پدرت چه خبر؟»

نوری گفت: یکی از بدترین لحظات زندگی و اسارت من آن وقتی است که خبر سقوط بالگرد رئیس جمهور را شنیدم. خیلی به من سخت گذشت. چون آقای رئیسی و آقای عبداللهیان به طور خاص خیلی از من حمایت می‌کردند. غم سنگینی به دل من نشست. اما به این نتیجه رسیدم اگر این دو شهید شدند و دیگر نیستند، خدایشان که هست. بعد از چند روز آزاد شدم و به وطنم برگشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha