امام جمعه گناباد: برگ زرین دیگری در تاریخ مشارکت مردم ثبت شد

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید و روح شهدا را شاد می‌کند، با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات نظام جمهوری اسلامی ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: آحاد مختلف مردم با مشارکت حداکثری در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید بیعت کردند.

وی ادامه داد: مردم گناباد همان گونه که در انتخابات گذشته و از جمله نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشوری داشتند و این شهرستان جزو مناطق با مشارکت بالای خراسان رضوی در این انتخابات بود، در دومین دوره نیز حماسه می آفرینند.

امام جمعه گناباد بیان کرد:‌ فردی که با آرای اکثریت مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود باید راه شهید رییسی را در خدمت به مردم ادامه دهد و شیفته خدمت به آحاد جامعه باشد.

حجت الاسلام صادقی نسب گفت: رییس جمهور منتخب موظف است که در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی به صورت جهادی به همه مردم خدمت کند.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه پانزدهم تیرماه جاری در ۹۱ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد در حال برگزاری است.

از مجموع شعب اخذ رای در شهرستان گناباد ۴۳ شعبه شهری و ۴۸ شعبه در مناطق روستایی و از این تعداد ۶۹ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار است.

۲ هزار نفر شامل هیات‌های اجرایی، نظارت و تامین امنیت دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان گناباد هستند و از مجموع ۶۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد سه هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha