۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۸:۲۰
کد خبر: 81826128
T T
۰ نفر
فرماندار گناباد: عملكرد مسئولان در نشاط انتخابات موثر است

مشهد-ايرنا- فرماندار گناباد گفت: نحوه عملكرد مسئولان در ايجاد شور و نشاط مردم در انتخابات آتي بسيار موثر است و هر اندازه رضايتمندي از خدمات بيشتر باشد با نشاط بيشتر در انتخابات مشاركت خواهند داشت.

به گزارش ايرنا، محمدعلي نبي پور چهارشنبه شب در نشست شوراي اداري گناباد افزود: بر اساس قانون از هرگونه تبليغ زودتر از موعد انتخابات جلوگيري مي شود لذا از مجريان و اشخاصي كه قصد نامزدي در انتخابات را دارند مي خواهيم با رعايت قانون در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي نقش آفرين باشند.
وي همچنين گفت: دولت تدبير و اميد با پشتوانه مردمي و حمايتهاي رهبر معظم انقلاب به موفقيتهاي خوبي در مذاكرات هسته اي يافت و اين توفقيتها ارتقاء منزلت نظام جمهوري اسلامي در سطح ملي و بين المللي به دنبال داشته است.
فرماندار گناباد افزود: همه افرادي كه دل در گرو نظام جمهوري اسلامي دارند از اين مذاكرات حمايت كردند و مجلس شوراي اسلامي هم بعد از يك ماه بررسي برجام را با راي خوبي تصويب كرد و در چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامي و رئيس جمهوري بار ديگر حمايت خود را گروه ديپلماسي كشورمان در مذاكرات هسته اي نشان دادند كه همين نشاط و اميد را براي مردم به ارمغان آورد.
امام جمعه گناباد هم در اين نشست با اشاره به سال دولت و ملت، همدلي و همزباني گفت: همه مسئولان بايد با ارايه خدمات صادقانه به مردم در تحقق شعار سال بكوشيم.
حجت الاسلام والمسلمين حسن صادقي افزود: در آستانه انتخابات نيز بايد فضاي جامعه را به سمت آرامش، امنيت و ايجاد روحيه نشاط و اميد در مردم جهت دهي كرد.
مركز شهرستان 90 هزار نفري گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد قرار دارد.ك/2
2095/1858