فرماندار ویژه میناب: آرای مردم، معادلات دشمنان را برهم می‌زند

بندرعباس - ایرنا - معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم این شهرستان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات موجب ناامیدی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب شده و هر رای مردم، معادلات آنان را برهم می‌زند.

به گزارش ایرنا، محمد رادمهر روز جمعه در بازدید از صندوق‌های رای در شهرستان میناب افزود: امروز شاهد هستیم که دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب با این حضور گرم و حماسی مردم، مات و مبهوت شده‌اند.

وی بیان کرد: تاکنون حضور بسیار پررنگ بوده و این حضور، پایبندی مردم ایران به نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا را به منصه ظهور می‌گذارد.

فرماندار ویژه میناب در پایان از مردم خواست حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و اظهار کرد: در شهرستان میناب همانند دوره اول، برای این مرحله نیز ۲۴۴ شعبه اخد رای پیش‌بینی شده است که ۱۳۲ شعبه ثابت و ۱۱۲ شعبه سیار است.

میناب با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ هرمزگان بعد از مرکز استان است که در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha