۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85530304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روند مطلوب خدمات پشتیبانی شرکت توزیع برق البرز به انتخابات

کرج - ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد: ۱۸۸ تیم عملیاتی ضمن پایش نوسان برق شبکه ها در حال ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب به شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان هستند.

"مسعود خواجه وند" روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۱۸۸ تیم عملیاتی متشکل از ۴۳۴ نیروی اجرایی و همچنین٢٧ تیم نظارتی و ۷۰ نیروی پشتیبانی برای اطمینان از تامین برق پایدار و مستمر کلیه مراکز و شعب برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا پایان مرحله شمارش آرا در استان البرز در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افزود: تدابیر لازم جهت پایداری برق استان در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان پیش بینی شده است .

پایش شبکه ها و خدمات پشتیبانی شرکت توزیع برق البرز به انتخابات

خواجه‌وند بیان کرد : با تلاش کارکنان فنی شرکت توزیع برق البرز تاکنون هیچ اختلالی به لحاظ قطعی برق در انجام برگزاری انتخابات در این استان نداشته ایم و خدمات پشتیبانی برق البرز به خوبی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۴۴ شعبه ثابت و سیار آرای مردم همیشه در صحنه استان البرز را در مناطق شهری و روستایی جمع آوری می کنند.

براساس آخرین آمار حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان البرز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط برای رای دادن هستند.

۲ نامزد ریاست جمهوری شامل مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این مرحله از انتخابات برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha