حضور پرشور اصحاب فرهنگ و رسانه سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های رای

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از حضور پرشور اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه این استان در پای صندوق‌های رای خبر داد کرد.

علی سرگزی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشاهدات میدانی حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه سراسر سیستان و بلوچستان را در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی جامعه فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان از چند روز قبل برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار می‌رود افرادیکه هنور موفق به شرکت در این رویداد بزرگ سیاسی نشده‌اند، حضورشان را به ساعت پایانی واگذار نکنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: مردم استان با حضور پر رنگ خود به موضوع مشارکت، معنا و مفهوم ببخشند، بویژه در چنین برهه حساسی که همه نگاه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است‌.

وی ادامه داد: حضور همه اصناف و اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای، به طور قطع می‌تواند پیام مثبتی در جهت تقویت نظام داشته باشد.

سرگزی تاکید کرد: اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه به عنوان نخبگان جامعه می‌توانند تاثیر مثبت و تعیین کننده‌ای در روند انتخابات داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha