اصحاب فرهنگ و هنر نقش مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دارند

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر نقش مهمی در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارند گفت: شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و هنری داشتند بنابراین ضروری است که اصحاب فرهنگ و هنر استان جایگاه آداب رسوم منطقه و نسبت آن‌ها با اتفاقات گذشته و پیش رو را به خوبی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سرگزی روز سه شنبه در مراسم افتتاح کارگاه ۲ روزه تولید اثر در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان اظهار کرد: در روزهای آینده چند مناسبت و اتفاق بزرگ را در پیش رو داریم که از جمله آن می‌توان به عید غدیرخم و انتخابات ریاست جمهوری و مراسم چهلم شهدای اردیبهشت اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی پس از شهادت رئیس جمهور با یک وضعیت ویژه روبه رو شده است تصریح کرد: شهادت رییس جمهور و همراهنشان یک اتفاق غیر مترقبه بوده که همه مردم کشور و دنیا را بهت زده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این اتفاق یک تراز جدیدی از نوع مدیریت و خدمت در کشور را به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور هر لحظه در گوشه ای از کشور و یا جهان بود تصریح کرد: این شهید در دور افتاده ترین نقاط کشور که تاکنون هیچ رئیس جمهور و مسوولی آنجا نرفته بود حضور پیدا کرد و در نهایت در همین برنامه های کاری به شهادت رسید.

سرگزی خاطرنشان کرد: پس از شهادت رئیس جمهور عزای عمومی در کشورهای مختلف اعلام شد که در دنیا بی سابقه بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار خواهد شد نیاز است که به عنوان جامعه فرهنگی و هنری اقداماتی انجام دهیم که یکی از این اقدامات کارگاه ۲ روزه تولید اثر است تا جایگاه فرهنگ و هنر و آداب رسوم استان و نسبت آنها با اتفاقات گذشته و پیش رو را داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha