۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85530455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت و آرامش بر شعب اخذ رای کهگیلویه وبویراحمد حاکم است

یاسوج - ایرنا -رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت:فرایند اخذ رای در ۲۲ حوزه رای گیری استان در کمال آرامش و امنیت در حال انجام است.

جواد هاشمی مهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال شهروندان کهگیلویه وبویراحمدی از مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پررنگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه زمان اخذ رای ۲ ساعت تمدید شده تاکید کرد: واجدان شرایط می توانند تا ساعت ۲۰ امشب به شعبه های اخذ رای کهگیلویه وبویراحمد مراجعه کنند.

هاشمی مهر با اشاره به مدارک هویتی که باید ارائه شود، عنوان کرد: رای گیری با شناسنامه و کارت ملی انجام می گیرد و توصیه می شود که رای دهندگان برای دستگاه احراز هویت کارت ملی همراه داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براساس آخرین آمار که در ساعت ۱۵.۳۰ دقیقه امروز اعلام شده ۳۳درصد از مردم استان در انتخابات مشارکت کرده اند.

وی عنوان کرد:۵۸۵ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در استان وجود دارد.

هاشمی مهر عنوان کرد: ۸۳۵ شعبه اخذ رأی سیار و ثابت (شهری و روستایی) کار جمع‌آوری آرای مردم در کهگیلویه وبویراحمد را انجام می دهند.

در انتخابات دور اول ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد، از مجموع ۲۸۲ هزار و ۲۱۸ رأی صحیح آقای مسعود پزشکیان ۱۲۳ هزار و ۲۴۰ رأی معادل ۴۰ درصد، آقای سعید جلیلی ۱۰۲ هزار و ۱۱۲ رأی معادل ۳۹ درصد، آقای قالیباف ۵۵ هزار و ۳۴۸ رأی معادل ۱۸ درصد و آقای پورمحمدی با هزار و ۵۱۸ رأی، یک درصد آراء را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha