ابوالفضل همراه: پیشکسوتان در کنار جوانان نباشند کار پیش نمی‌رود

تهران- ایرنا- بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر گفت: آثار تلویزیونی و سینمایی اوایل انقلاب اگر درخشان بود به دلیل ترکیب حضور پیشکسوتان باتجربه‌ در کنار نیروهای جدید بود، هر وقت بخشی از این دو کمرنگ شود دچار مشکل می‌شویم و عملا کارها پیش نمی‌رود.

ابوالفضل همراه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بکارگیری بازیگران جوان در کنار پیشکسوتان سینما، تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: اگر هنر در جریان است به دو دلیل است؛ یکی حضور پیشکسوتان و افراد با تجربه است و دیگری حضور جوانان مستعد است، هر وقت این دو کنار هم باشند، کارهای خیلی خوبی قطعا اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: اوایل انقلاب شاهد بهترین آثار تلویزیونی و سینمایی با ترکیبی از با تجربه‌ها و نیروهای جدید بودیم. هر وقت بخشی از این دو کمرنگ شود دچار مشکل می‌شود و عملا کارها پیش نمی‌رود.

به گفته بازیگر «اخراجی ها»، خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد حضور پیشکسوتان و جوانان در کنار هم بودیم و این نویدبخش اتفاقات خیلی خوبی است.

در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی در حوزه طنز هستم

همراه همچنین درباره کارهای جدید خود گفت: در حال حاضر، در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی در حوزه طنز هستم. کارهای اولیه ساخت این مجموعه در حال انجام است و تیم خود را تشکیل داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: البته درگیر دو پروژه نمایشی دیگر هستم؛ در یکی بازی دارم به نام «ترور ملت» به کارگردانی اصغر خلیلی و یک کار پرفورمنس را هم با موضوع مقاومت کارگردانی می‌کنم که در برج میلاد تهران از اواخر تیر ماه روی صحنه می‌برم.

همراه گفت: در حوزه تصویر هم امسال برای دو کار صحبت کردم ، البته هنوز شروع نکردیم. اگر به نتیجه برسد وارد بازی می‌شوم. برای دو سریال و دو سینمایی دیگر نیز صحبت کرده‌ام که برای این پروژه‌ها قطعی شده ولی از دید من تا قرارداد نبندیم چیزی قطعی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha