۲۹۰ بازرس در آذربایجان غربی بر روند انتخابات نظارت دارند

ارومیه- ایرنا- رییس ستاد بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در آذربایجان غربی گفت: ۲۹۰ بازرس بر روند انتخابات در تمامی شهرستان ها، بخش ها و شعبه های این استان مستقر بوده و نظارت دارند.

جواد کرمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس در نظر گرفته شده و ۲۰ بازرس ویژه نیز با حکم استاندار ـذربایجان غربی به شهرستان ها اعزام شده اند.

وی گفت: با توجه به تمهیدات بکار گرفته شده انتخابات تا کنون در سلامت کامل برگزار شده و هیچ گزارشی مبنی بر وجود تخلف در شعبات در استان گزارش نشده است.

رییس ستاد بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در آذربایجان غربی اضافه کرد: شماره تلفن ۳۱۹۷۲۵۸۰ در اختیار هم استانی ها قرار دارد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این زمینه آن را اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

در این دور که از هشت صبح امروز، جمعه آغاز شده ، کسب اکثریت نسبی نیاز است و هرنامزدی که رای بالاتری کسب کند، نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین دوره خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha