نماینده مجلس : توقع مجلس از رئیس جمهور منتخب ،تحقق وعده های انتخاباتی است

ساری - ایرنا - نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه ،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم با همه مشکلات معیشتی و اقتصادی با حضور در پای صندوق های رای تکلیف سیاسی خود را انجام داده اند،گفت: رئیس جمهور آینده نیز باید به ۲ مقوله رونق اقتصادی و رفاه معیشت مردم نگاه ویژه کند.

علی کشوری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با توضیح این نکته که طبق مشاهدات و گزارش های رسمی تا کنون مردم فهیم کشور در دور دوم انتخابات مشارکت بیشتری را نسبت به دور اول رقم زدند، افزود: این مشارکت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه ملی و بین المللی دو چندان کرده است.

وی شرایط مشارکت مردم در پای صندوق های رای را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر چه درصد مشارکت مردم پای صندوق های رای بالاتر باشد ،میزان تعهد رئیس جمهور آینده به عملی شدن وعده ها بیشتر و تضمین می شود.

کشوری ضمن قدردانی از مردم مازندران بابت حضور در صحنه انتخابات گفت: به طور یقین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر نظام مسایل مردم از رئیس جمهور آینده هستند و در تشکیل کابینه دولت قوی در حمایت از منافع مردم همه جوانب را مورد توجه قرار خواهد داد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با اظهار این که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرصت دوباره‌ای برای شناخت بیشتر نامزدها فراهم شد تا مشارکت‌ها افزایش یابد، گفت: مشارکت بالا در تعیین سرنوشت آینده سیاست‌های اجرایی دولت و راهبردهای اساسی خیلی اثرگذار خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از کسانی که تا کنون رای ندادند خواست در ساعت باقیمانده با حضور در شعب اخذ رای مشارکت سیاسی داشته باشند.

نماینده مجلس : توقع مجلس از رئیس جمهور منتخب ،تحقق وعده های انتخاباتی است

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha