جانم فدای ایران

ساری - ایرنا - مردم دیار علویان امروز جمعه با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای، حماسه ای جاوید و بی تکرار در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط کردند و ثابت کردند که همچنان دلداده میهن، رهبری و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مازندران در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای گیری در، شعبه های اخذ رای حضور یافتند تا به تمام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ثابت کنند که توطئه های آنان برای کمرنگ اهمیت جلوه دادن این دوره از انتخابات با شکست خفت باری مواجه شده است.

انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری یکی دیگر از عرصه‌های حساس است که هر ایرانی می‌تواند با رای اثرگذار خویش، زمینه‌ بوجود آمدن دولتی مقتدر با پشتوانه مردمی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند.

برگزاری انتخابات متعدد، بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشورمان است که با شور، شعور و اشتیاق وصف ناپذیری در جهت تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبری، پانزدهم تیرماه را به حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهد کرد.

مردم مازندران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با مشارکت گسترده در پای صندوق های اخذ رای، به عرصه دیگری برای نمایش قدرت نظام تبدیل خواهند کرد تا این حضور آگاهانه و مشارکت گسترده، نویدبخش آینده‌ای پُر فروغ برای وطن اسلامی باشد.

جانم فدای ایران

اقشار مختلف مردم مازندران با انسجام و همدلی مثال زدنی و به یاد شهید راه خدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و همراهان، برای توسعه بیش از پیش ایران اسلامی روز جمعه پانزدهم تیرماه در صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند تا خلق حماسه کنند.

یک شهروند اهل ساری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و صدها هزار جانباز و آزاده سرافراز است، برای صیانت از این حماسه‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها، وظیفه همه است که با حضور گسترده در این انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و رای آگاهانه باهدف عبور کشور از مشکلات، مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم.

رجب خلعتبری که برای شرکت در انتخابات در یکی از شعبات اخذ رای حضور یاعته بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم مازندران با تقدیم بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز همواره پای نظام اسلامی ایستاده اند و در شرایط فعلی نیز مروم باید با شرکت در انتخابات، قدرت نظام را به دشمنان نشان دهند.

وی گفت: انتخابات، مظهر توانایی و تجلی اراده یک ملت در تعیین سرنوشت یک کشور است و حضور حداکثری در این رویداد مهم سیاسی کشور باعث وحدت، انسجام، یکپارچگی، همبستگی، همدلی و همگرایی در جامعه می شود.

جانم فدای ایران

تاکید بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه شهر ساری گفت: مردم با مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات، حماسه خلق خواهند کرد و به دشمنان ثابت می کنند که همواره پای نظام اسلامی ایستاده اند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی اظهار کرد: مردم استان همراه با همه ایرانیان امروز برای انتخاب سکاندار امور اجرایی کشور پای صندوق‌های رای می‌روند و امیدواریم با حضور پرشور و شوق خود روزی خاطره‌انگیز را در تاریخ این استان ثبت کنند.

وی ادامه داد: جمعه گذشته مردم پای صندوق‌های رای آمدند و امیدواریم که امروز پرتعدادتر و پرشورتر از هشتم تیر در شعب اخذ رای حضور یابند و برای سرنوشت و آینده کشور تصمیم‌گیری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به مردم توصیه کرد: هر چه زودتر به شعب اخذ رای بروند و آرای خود را به صندوق بیندازند و با آرای خود سرنوشت مملکت را از این لحاظ که سکاندار اجرایی چه کسی باشد تعیین کنند.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به نقش تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: به فرموده امام خمینی(ره) «میزان رای ملت است» و مردم در تعیین آینده کشور به طور مستقیم دخیل هستند.

وی تصریح کرد: آرزو می کنیم هر عزیزی که از سوی مردم انتخاب می‌شود این موقعیت را به عنوان یک امانت حفظ کند و وظیفه‌اش را در قبال مردم به بهترین شکل انجام دهد و رضایت مردم را جلب کند.

جانم فدای ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت حضور نسل جوان در انتخابات نیز اظهار کرد: خوشبختانه جوانان ما نشان دادند فهم و بصیرت بالایی دارند و در امور اجتماعی جلوتر از سایر اقشار هستند.

آیت الله لائینی اظهارکرد: جوانان باید بدانند آینده متعلق به آن‌هاست، قرار است در سال‌های آینده مملکت را از پدران خود به ارث بگیرند و امروز با آرای خود می‌توانند کسی که امور مملکت را در اختیار قرار می‌گیرد را در تعیین کنند.

وی با بیان اینکه شواهد حاکیست که مردم در این دوره از اناخابات با شور و شوق بیشتری شرکت کرده اند، گفت این شور بیشتر مربوط به جوانان است و برای ما هم شیرین و خوشحال‌کننده است که شاهد حضور پرشور جوانان پای صندوق‌های رای باشیم.

وی گفت: وظیفه امروز همه ما تاکید بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح است کسی که شعائر انقلاب را بشناسد و باور داشته باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای انتخاب خوب باید دید چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در این جهاد را دارد.

وی، عدالت، استکبار ستیزی، جهاد و تلاش شبانه روزی، ذلت‌ستیزی و خستگی‌ناپذیری از خصوصیات اخلاقی فرد اصلح عنوان کرد و گفت: وظیفه همه ما تاکید بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح است، کسی که شعائر انقلاب را بشناسد و باور داشته باشد است، باید معیارها را بگوئیم، اینکه چه کسی به شعارهای اصیل انقلاب نزدیک‌تر است.

جانم فدای ایران

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha