استاندار ایلام: هیچ مشکلی برای اخذ آرای مردم وجود ندارد

ایلام- ایرنا - استانداری ایلام با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رکن مردم‌سالاری دینی است، گفت: هیچ مشکلی برای اخذ آرای مردم وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" شامگاه جمعه در جریان بازدید شعبه‌های اخذ رای در شهر ایلام، اظهار کرد: در معیت اعضای شورای تامین استان از برخی شعب اخذ رأی بازدید شد و در جریان فرآیند اخذ آرای مردم قرار گرفتیم.

وی با قدردانی از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و بازرسی از نظارت، یادآور شد: با تمهیدات اتخاذ شده همه دست‌اندرکاران تسهیل‌گر اخذ آرای مردم هستند که از همه آن‌ها قدردانی می‌شود.

استاندار ایلام با بیان این‌که هیچ مشکلی برای اخذ آرای مردم وجود ندارد، گفت: خیل عظیم جمعیت در پای صندوق‌های رای بیان‌گر غرور ملی و ولایت‌مداری مردم استان است.

بهرام‌نیا ادامه داد: مردم ایلام در طول انتخابات ادوار در مقیاس ملی از نظر مشارکت جزو استان‌های برتر بود که امیدواریم بار دیگر، حماسه حضور خلق شود.

وی به مردم استان توصیه کرد با توجه به تمدید مهلت زمان اخذ رای، برای سرافرازی ایران اسلامی و پشتوانه بالای رییس‌جمهور آینده در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

استاندار ایلام صندوق انتخابات را مهم‌ترین ابزار دموکراسی عنوان کرد و گفت: هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد به‌طور طبیعی اقتدار نظام نیز بیشتر خواهد بود چرا که انتخابات مهم‌ترین رکن مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام وزارت کشور مهلت رای‌گیری در شعبات اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha