استاندار بوشهر: اراده مردم سبب خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات شد

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: اراده مردم منجر به ثبت خلق حماسه‌ای دیگر در دومین مرحله چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری برای توسعه و آبادانی کشور شد.

" احمد محمدی زاده " روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: درحالی که دشمنان با انواع دسیسه و تحریم کردن انتخابات درصدد عدم برگزاری انتخاباتی باشکوه بودند، ولی مردم همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی با حضور حداکثری اهداف دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی افزود: آمار مشارکت مردم استان بوشهر در این مرحله نسبت به انتخابات هشتم تیرماه بیشتر است که نشان از درک بالای مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود است.

استاندار بوشهر یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیرماه مشارکت حداکثری در استان بوشهر خلق شد و این نشان می‌دهد مردم به فرمان و درخواست مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند.

محمدی زاده با بیان اینکه مردم همواره هوشیار و در صحنه هستند، اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان از جمله آمریکا، کودک‌کشان صهیونیستی، منافقین، معاندان نظام با انواع دسیسه و تحریم کردن انتخابات درصدد بودند که این عرصه مهم سیاسی اجتماعی باشکوه برگزار نشود، ولی مردم همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی با حضور حداکثری اهداف دشمنان را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید

دبیر ستاد انتخابات بوشهر: روند انتخابات با کیفیت در حال برگزاری است

فیلم | برگزاری انتخاباتی سالم در استان بوشهر

فیلم | ناگفته هایی از انتخابات بوشهر

وی گفت: همان گونه که امام راحل(ره) میزان را رای ملت و مقام معظم رهبری رای مردم را حق‌الناس اعلام کرده‌اند از آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری صیانت و حفاظت شد .

محمدی زاده ادامه داد: این مشارکت حداکثری بارقه امید و خوشحالی در دل آزادی‌خواهان جهان، منطقه مقاومت و ملت ایران زنده کرد.

استاندار بوشهر ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال از مردم همیشه در صحنه استان که با حضور حداکثری در انتخابات ۱۵ تیرماه حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند سپاسگزاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha