رئیس ستاد جلیلی در استان بوشهر: مردم برنده واقعی انتخابات ریاست جمهوری هستند

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی داوطلب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای نشان دادند که دل در گرو انقلاب دارند و آنها برنده واقعی این انتخابات هستند.

«روح اله اسماعیلی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: پس از حادثه غمبار پرواز اردیبهشت و شهادت مظلومانه رئیس جمهور شهید و ارجاع به اصل ۱۳۱ قانون اساسی، انتخاباتی بر پایه مردم سالاری دینی و با مشارکت مردم عزیز ایران در ۲ هفته متوالی که لبیک به ندای رهبری عزیزمان بود به انجام رسید.

وی افزود: برنده اصلی این انتخابات ملت و نظام مقدس اسلامی هستند که منتخب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تعیین تکلیف کردند.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان بوشهر تصریح کرد: به عنوان سرباز نظام و رهبری و خادم جبهه انقلاب، با نگاهی که نشات گرفته از آرمان های اصیل نظام و انقلاب بود جلیلی را اصلح تشخیص دادم و به همراه هم باورانم و همراهی ستادهای سایر کاندیداهای جبهه انقلاب در استان درالحماسه بوشهر تلاش وافری را شکل دادیم اما خواست عمومی مردم ایران، شخصی دیگر بود که با آن احترام می گذاریم.

بیشتر بخوانید

«سعید جلیلی» پیشتاز انتخابات در استان بوشهر شد/ اعلام نتایج به تفکیک داوطلبان

اعضای جدید ستاد جلیلی در بوشهر معرفی شدند

تشکیل «ستاد جبهه انقلاب» برای حمایت از «سعید جلیلی» در بوشهر

اسماعیلی ادامه داد: از مردم شریف استان بوشهر جا دارد قدردانی ویژه ای داشته باشم که در هر ۲ مرحله انتخابات بیشترین آرای خود را بنام جلیلی به صندوق های اخذ رأی انداختند.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت ایران و آرزوی موفقیت برای ایشان و قدردانی از همه هواداران و اعضای ستاد وی جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی عنوان کرد: از حمایت های مادی و معنوی مردم استان در طول این مدت قدردانی می کنم.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان بوشهر یادآور شد: به عنوان عضو کوچکی از جبهه انقلاب استان، به مردم عرض می کنم که افتخار ما طی طریق در راه آرمان ها و نوکری آنها است و امید که تا آخرین لحظه بر این آرمان ثابت قدم بمانیم.

اسماعیلی گفت: عاقبت بخیری همراه با شهادت و طول عمر باعزت برای رهبر عزیزتر از جانم را از خداوند قادر متعال ملتمسانه خواستارم.

به گزارش ایرنا، رای‌گیری دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت روز پانزدهم تیرماه در ۷۹۰ شعبه ثابت و سیار این استان آغاز شد و از مجموع شعب اخذ رای، ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار برای اخذ آرای مردم استان بوشهر در این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است.

از این تعداد ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی هستند که نکته قابل توجه آن افزایش شمار شعبه‌های رای‌گیری برای تسهیل در فرایند رای‌گیری از هم استانی‌ها است.

از مجموع یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط رای استان بوشهر در این دوره از انتخابات ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای هستند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۲۸۶ نفر مرد و ۳۴۷ هزار و ۵۶ نفر زن هستند.

هفت هزار و ۲۵۰ نفر امور انتخابات را در استان بوشهر برعهده دارند.

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند که با انصراف زاکانی و قاضی زاده هاشمی رقابت در روز جمعه هشتم تیرماه انجام و در نهایت "مسعود پزشکیان" و "سعید جلیلی" به دور دوم راه یافتند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز در جمع خبرنگاران نتایج نهایی شمارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به این شرح اعلام کرد: مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ است که بر این اساس، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ نفر اول و رئیس جمهور منتخب مردم ایران شد و سعید جلیلی نیز موفق به اخذ ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha