تبریک ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در کرمانشاه به مردم/ جشن پیروزی نداریم

کرمانشاه - ایرنا - ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به عموم مردم اعلان کرد که به احترام فرا رسیدن ماه محرم و سرور شهیدان امام حسین (ع) برنامه جشن و شادمانی طرفداران رییس جمهور منتخب ملت برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، متن کامل این بیانیه که امروز شنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه قرار گرفت به شرح ذیل است:

به نام خداوند جان و خرد - کزین برتر اندیشه برنگذرد

سلام و صلوات بر پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین.

سلام بر شهیدان راه عدالت و آزادی؛

سلام بر امام شهدا؛

با سلام و آرزوی توفیق برای رهبر معظم انقلاب و همه خدمتگزاران به ایران سرفراز؛

سلام بر شما مردم فهیم، مسوولیت شناس و شگفتی ساز کرمانشاه که با حضور معنادار خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و رأی بیش از ۷۱ درصدی به فرزند شایسته ایران، دکتر مسعود پزشکیان، نوید بخش فردایی بهتر برای این دیار بودید.

همان گونه که ایران بزرگ را برای همه ایرانیان میخواهیم، کرمانشاه نیز متعلق به همه کرمانشاهیان با هر سلیقه و آئین و گویش و قومیتی است.

تبریک ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در کرمانشاه به مردم/ جشن پیروزی نداریم
دکتر مسعود پزشکیان در سفر انتخاباتی خود به کرمانشاه

مردم شریف کرمانشاه همانند آحاد ملت ایران با استفاده از حق قانونی خود با حضور مثال زدنی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح به وظیفه ملی و تاریخی خود عمل کردند و اینک دکتر مسعود پزشکیان به عنوان شخصیتی پاک دست، خوش نام، استوار، عالم و شرافتمند، بایستی با وفاداری به شعارها و برنامه های خویش و محافظت از این پشتوانه و سرمایه ی اجتماعی در برابر فرصت طلبی ها و افراط و تفریط ها بایستد؛ تا با وحدت و انسجام ملت و حاکمیت و غلبه بر ناملایمات و مخاطرات، سرآغازی بر توسعه همه جانبه در داخل و رفع تحریم و انزوا در خارج از کشور باشد.

عدم شرکت ۶۰ درصد مردم در مرحله اول و ۵۰ درصد در مرحله دوم، حاوی پیام های سیاسی و اجتماعی است.

غیبت این درصد بالا در انتخابات، مهر بطلانی بر نظریه یکدست شدن حکومت بود و نشان داد با وجود مشارکت کم، انحصار طلبی و یکدست سازی به بن بست رسیده است. بر این اساس دولت دکتر پزشکیان و به ویژه حاکمیت، بایستی صدا و مطالبه کسانی که با صندوق رأی آشتی نکردند را بیش از پیش بشنوند.

بدون شک منتخب منصف با پیروی از سیره عملی مولا و مقتدایش امام علی (ع) حقوق شهروندی همه کسانی که رأی آگاهانه دادند و عزیزانی که رأی اعتراضی داشتند و آنهایی که رأی ندادند را رعایت خواهد کرد.

تبریک ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در کرمانشاه به مردم/ جشن پیروزی نداریم
دکتر مسعود پزشکیان در سفر انتخاباتی خود به کرمانشاه

با تبریک این حماسه بزرگ به مردمی که خود خالق آن بودند و همچنین سکاندار کشتی ۸۵ میلیونی، جناب آقای دکتر پزشکیان، امید می‌رود با عمل به وعده ها، مطالبات به حق مردم محقق شود.

اینک که در آستانه ماه محرم قرار گرفته ایم، به احترام سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و استقبال از ایام سوگواری، ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب از برگزاری جشن پیروزی صرف نظر می‌نماید و در فرصت مناسب دیگری به پاس مشارکت باشکوه هم استانی های عزیز در این انتخابات سرنوشت ساز به جشن و شادمانی خواهیم پرداخت.

جشن و شادی واقعی ما تحقق برنامه های رییس جمهور منتخب در راستای رشد، توسعه و شکوفایی کشور است.

دکتر محمد رضا سعیدی

رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha