آیین شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در قصرشیرین و گیلانغرب برگزار شد 

قصرشیرین - ایرنا - آیین شکرانه پیروزی دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب غروب امروز شنبه با حضور جمعی از حامیان و قشرهای مختلف مردم در شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب واقع در غرب استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری غروب امروز شنبه ۱۶ تیرماه باحضور جمع زیادی از اعضای ستاد و طرفداران وی از مذاهب مختلف ساکن در شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب برگزار شد.

آیین شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در قصرشیرین و گیلانغرب برگزار شد 

در مراسم قصرشیرین جمعی از هواداران با حرکت از مقابل ستاد تبلیغاتی در میدان معلم این شهر مرزی کارناوال خودرویی به راه انداختند و سپس در مزار شهدای گمنام در محل پارک شاهد حضور یافتند.

قدرت اله محمدی رییس ستاد تبلیغاتی دکتر مسعود پزشکیان در سخنان کوتاهی از حضور مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد و با تبریک پیروزی رییس جمهور منتخب به مردم گفت: پیگیر مطالبه های به حق مردم این شهرستان هستیم.

آیین شکرانه پیروزی رییس جمهور منتخب در قصرشیرین و گیلانغرب برگزار شد 
همچنین در شهرستان گیلانغرب نیز قشرهای مختلف مردم با پوشش محلی در یکی از پارک های سطح شهر حضور یافتند و با در دست داشتن عکس و پوسترهای دکتر پزشکیان پیروزی رییس جمهور منتخب را به یکدیگر تبریک گفتند و علاوه بر سخنرانی، پخش موسیقی محلی و حماسی از دیگر بخش های این مراسم بود.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در گیلانغرب نیز در این آیین با قدردانی از حضور پرشور ملت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مشارکت ۸۰ درصدی مردم این شهرستان پای صندوق های رای، گفت: رای بالای مردم اصیل و ارزشمند گیلانغرب به دکتر پزشکیان و حضور پرشور آنها در عرصه انتخابات بی سابقه است.

افشین کرمی گفت: اختصاص ۸۵ درصدی مجموع آرای این منطقه به دکتر پزشکیان قابل تحسین است و ما به این مردم قول می دهیم که پیگیر مشکلات و مطالبه های آنان از جمله بیکاری، جاده، بیمارستان و وام های زلزله خواهیم بود.

وی با تاکید بر ضرورت اقدام مدیران دولت چهاردهم در راستای رفع مشکلات مردم منطقه گفت: تیمی متشکل از همه افراد چهار دهستان گیلانغرب برای پیگیری مشکلات و مطالبه های منطقه فعال می کنیم و پیگیر مسائل این دیار خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با مشارکت حدود ۵۰ درصدی واجدان شرایط برگزار شد که بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور دکتر مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای به عنوان نهمین رییس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

مردم شهرستان قصرشیرین با ۹ هزار و ۳۳۴ رای ماخوذه هفت هزار و ۳۱ رای به دکتر مسعود پزشکیان دادند و گیلانغرب در غرب کرمانشاه با مشارکت حدود ۸۰ درصدی بالاترین میزان مشارکت را با ۴۳ هزار و ۴۸۱ نفر داشت که پزشکیان از مجموع این آرا ۲۷ هزار و ۱۱۴ رای را کسب کرد.

شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت و ۲۰۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha