حدادی: امیدوارم بهترین گزینه سرمربی تیم ملی بسکتبال شود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسبق بسکتبال ایران، گفت: امیدوارم بهترین گزینه هدایت تیم کشورمان را بر عهده بگیرد تا تیم به بهترین نحو آماده شود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، حامد حدادی در حاشیه دیدار تیم بسکتبال کمتر از ۱۸ سال ایران و روسیه در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: این یک فرصت خوب است تا تیم ایران محک بخورد. بچه های ما مستعد هستند، اما بیشتر نیاز به کار و مسابقه دارند و باید بازی‌های بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: پشتوانه‌سازی در بسکتبال ایران و در ورزش ما آنطور که باید باشد، نیست و سرمایه‌گذاری لازم وجود ندارد. باید وقت بیشتری گذاشت تا بازیکنان به شرایط و تجربه مناسب برسند.

ستاره سابق بسکتبال ایران، تصریح کرد: بسکتبال باید در آموزشگاه‌ها و مدارس جدی گرفته شود تا مثل گذشته بسکتبال خوبی را شاهد باشیم. این رشته در حال پوست اندازی است و باید صبور باشیم. تیم ملی از لیگ قوی می‌آید و برنامه‌ریزی مناسبی لازم است تا بازهم شاهد روزهای خوب برای بسکتبال ایران باشیم.

حدادی گفت: حضور بازیکنان خارجی به ارتقای لیگ کمک می‌کند و در فصل گذشته شاهد حضور بازیکنان خارجی بهتری نسبت به دوره‌های قبل بودیم.

وی در مورد عدم قبول مسؤلیت از سوی مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی، تاکید کرد: حضور سرمربیان ایرانی ربطی به تمایل یا عدم آن ندارد. گزینه‌های خارجی هم بررسی می‌شوند و امیدوارم یک مربی خوب بیاید و سکان هدایت تیم را در دست بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha