امام جمعه اهل سنت بندرعباس: اولویت رییس جمهور منتخب، بهبود وضعیت کشور باشد

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب کشورمان و قدردانی از هموطنانی که با احساس مسئولیت در این رویداد مهم مشارکت کردند، گفت: باید از اعتماد و فرصتی که به رییس جمهور منتخب ارزانی شده، در مسیر بهبود ,وضعیت و پیشرفت کشور به عنوان مهم‌ترین اولویت گام بردارد.

به گزارش ایرنا از دفتر امام جمعه اهل سنت بندرعباس، یوسف جمالی شامگاه شنبه در این راستا اظهار کرد: کاهش و رفع مشکلات کشور تنها با همدلی، همکاری و مشارکت همه قوا و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، از جمله دانش و تخصص کارشناسان و مدیران وطن‌دوست، بدون توجه به گرایش‌های سیاسی، قومی و مذهبی امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم ایران در ۲ مرحله با حضور خود در پای صندوق‌های رای، رییس قوه مجریه را برای دوره چهار سال آینده انتخاب کردند.

امام جمعه و جماعت اهل سنت بندرعباس اظهار امیدواری کرد: با امید به همدلی و همراهی همگان، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر جامعه‌مان باشیم و برای رییس‌جمهور منتخب، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و از خداوند متعال برای ایشان توفیقات روزافزون مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، با پایان فرآیند اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شامگاه جمعه و پس از شمارش و تجمیع کل آرا، طبق گزارش پایانی، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha