استاندار هرمزگان: وفاداری به نظام بزرگترین دستاورد مشارکت مردم در انتخابات است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در صحنه پرافتخار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیرماه، گفت: وفاداری به نظام بزرگترین دستاورد و پیام رسای مشارکت مبارک مردم در این عرصه سیاسی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی روز شنبه در این پیام آورده است: اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دستاورد مشارکت مبارک مردم در انتخابات مهم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: میدان انتخابات، عرصه صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان‌داری مردم است که اعتبار و انسجام بخشی جهانی، نتیجه مطلوب این صحنه درخشان است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: جهانیان حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز شما مردم فهیم ایران را به نظاره نشسته بود که با احساس مسئولیت قدرتمندانه تا دقایق پایانی زمان انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شده و اصالت وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب را به رخ یاوه‌گویان ضد مشارکت کشیدید.

دوستی گفت: شما مردم شریف، روزگذشته به پیروی از ولایت فقیه، حماسه‌ای بی‌نظیر و پرافتخاری را رقم زدید؛ یقین دارم بار دیگر جهانیان پیام بزرگ استقلال و آزادی در سایه وفاداری به نظام را که با مشارکت خود مخابره کردید، به روشنی دریافت کرده و دلسردی و ناامیدی دشمنان و فتنه‌گران حاصل همیت و غیرت ستودنی‌تان می‌باشد.

وی در پایان از حضور شکوهمند مردم ایران و هرمزگان و همچنین از تمامی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که با حضورشان گرمابخش این رقابت بودند، قدردانی کرده و ضمن تبریک به مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب مردم، از درگاه خداوند منان برای شما قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha