۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85532155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات اسکی: پیست اسکی روی چمن تاریکدره  همدان مستعد فعالیت نیست

همدان- ایرنا- رئیس هیات اسکی همدان گفت: پیست اسکی روی چمن تاریکدره همدان به دلیل مدت زمان مورد نیاز برای اصلاح و بازسازی، امسال مستعد فعالیت نیست اما برای احیای آن مطالعه و برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

فاطمه آهنبر روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیست چمن علاوه بر هزینه های بالا برای ایجاد و حفظ آن، هرگز قابلیت مرور تمرینات را ندارد اضافه کرد: پیست چمن بسیار حساس است به طوریکه فقط می توان در آن مسابقه داد، بنابراین کارایی لازم را ندارد و برنامه ای برای احداث آن نداریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پیست اسکی تاریکدره همدان گفت: ما به دنبال ایجاد استانداردهای لازم برای دسترسی آسان به این پیست هستیم و امسال پیگیری مستمر را برای تحقق خواسته های خود از دستگاه های اجرایی داریم.

رئیس هیات اسکی همدان بیان کرد: هم اکنون نیز اداره راهداری و شهرسازی در حال ایمن سازی مسیر دسترسی به پیست هستند و می خواهیم همزمان با شروع فصل سرما و بارش های برف، شرایط برای استفاده اسکی بازان از پیست مهیا شود.

وی افزود: مصوبه هایی طی ماه های گذشته پیرامون کمک به فعال سازی پیست به خصوص مسیر دسترسی برای دستگاه های اجرایی مرتبط ابلاغ شده و ما نیز دنبال اجرایی شدن آن در همین چند ماه باقی مانده هستیم.

آهنبر در خصوص سفر یکروزه "فاطمه کیادربندسری" نایب رئیس فدراسیون اسکی به همدان نیز گفت: نایب رئیس فدراسیون از بخش های مختلف پیست اسکی تاریکدره بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و نیز نیازهای ضروری این پیست قرار گرفت.

پیست اسکی تاریکدره همدان به عنوان کوچکترین پیست کشور، نزدیک‌ترین پیست به لحاظ موقعیت مکانی تا مرکز شهر به شمار می‌رود و کمتر از ۱۰ کیلومتر تا مرکز همدان فاصله دارد.

این پیست از امکانات لازم از جمله پناهگاه و دستگاه برف کوب برخوردار است و می‌تواند با حمایت مسئولان به یکی از کمپ‌های مهم گردشگری ورزشی تبدیل شود.

پیست اسکی تاریک دره همدان بعد از پیست دیزین و شمشک به عنوان سومین پیست مطرح و مجهز کشور در سال ۱۳۶۴ تاسیس و به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha