افزایش مشارکت انتخاباتی در بردسکن خراسان رضوی نتایج متفاوتی را رقم زد

مشهد-ایرنا- فرماندار بردسکن در جنوب غرب خراسان رضوی گفت: مردم این شهرستان در ۲ مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با افزایش مشارکت از ۵۷ به ۷۱ درصد نتایج متفاوتی را رقم زدند.

علی دهقان زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم بردسکن در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری بالاترین رای را به سعید جلیلی و در دور دوم این انتخابات بیشترین رای را به مسعود پزشکیان دادند.

وی بیان کرد: مجموع آرای ماخوذه شهرستان بردسکن در دور نخست انتخابات ۳۳ هزار و ۹۴۱ رای بوده است که از این تعداد سعید جلیلی ۱۲ هزار و ۶۶۸ رای، مسعود پزشکیان ۱۲ هزار و ۲۹۹ رای، محمد باقر قالیباف هفت هزار ۴۴۹ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۴۰ رای را کسب کردند.

وی ادامه داد: شمار واجدین شرایط رای دادن در شهرستان بردسکن ۵۸ هزار نفر است که در دور نخست ۵۷ درصد از این قشر رای داده اند.

دهقان زاده اظهار کرد: ۲ هزار عامل اجرایی در قالب ۹۰ شعبه اخذ رای متشکل از ۶۰ شعبه روستایی و ۳۰ شعبه شهری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بردسکن را برگزار کردند.

مردم بردسکن خراسان رضوی نتایج متفاوتی را در دو مرحله انتخابات رقم زدند

فرماندار بردسکن گفت: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از مجموع ۵۸ هزار واجد شرایط رای دادن در این شهرستان ۴۱ هزار و ۱۰۸ نفر معادل ۷۱ درصد از مردم پای صندوق های رای حضور یافتند.

وی افزود: از مجموع آرای ماخوذه یاد شده مسعود پزشکیان با ۲۱ هزار و ۴۸۶ رای و سعید جلیلی با ۱۸ هزار و ۹۰۳ رای به ترتیب بیشترین آرا را از آن خود کردند و در حقیقت نتایج انتخابات با تغییر نرخ مشارکت تغییر کرد.

دهقان زاده از حضور حماسی مردم در انتخابات هشتم و پانزدهم تیرماه قدردانی کرد و ضمن تبریک به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ادامه داد: خوشبختانه در طول زمان رأی‌گیری هیچگونه تخلفی به ستاد انتخابات شهرستان بردسکن اعلام نشد و انتخابات با تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و هیات‌های نظارت و بازرسی در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر «بردسکن، شهرآباد و انابد» و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۷۵ کیلومتری کاشمر و در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha