۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85532510
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فصل بهار افزون بر سه میلیون تن محصول کشاورزی از اراضی خوزستان برداشت شد

اهواز-ایرنا- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سه میلیون و ۳۲ هزار تن انواع محصول کشاورزی در فصل بهار امسال از مزارع خوزستان برداشت شد.

عبدالرضا سیداحمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:بهار امسال یک میلیون و ۶۲۰ هزار تن گندم و ۵۱ هزار تن گندم بذری از سطح مزارع خوزستان برداشت شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۶۱ هزار و ۷۰۰ تن کلزا در فصل بهار از زمین های زراعی خوزستان برداشت شده که نسبت به سال قبل با تولید ۲ برابری همراه بوده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن چغندرقند در بهار امسال از مزارع کشاورزی استان برداشت شده که نسبت به سال قبل با افزایش ۲۶۰ هزار تنی همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، قرار است ۲۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان زیر کشت تابستانه برود که تاکنون کشت در ۱۱۵ هزار و ۵۹ هکتار انجام شده است.

فصل بهار افزون بر سه میلیون تن محصول کشاورزی از اراضی خوزستان برداشت شداز ابتدای دولت سیزدهم تاکنون استان خوزستان علیرغم همه مشکلات ١۵ درصد افزایش تولید داشته و فصل بهار افزون بر سه میلیون تن محصول کشاورزی از اراضی خوزستان برداشت شددر این استان تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha