۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85532661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ کلاس درس جدید در زنجان احداث و تحویل آموزش و پرورش شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۵۰۰ کلاس درس جدید در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

حمیدرضا اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته از هدفگذاری و برنامه ریزی برای ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه در استان ۲۱۷ کلاس در قالب ۴۰ پروژه به سرانجام رسید و تکمیل شد که در ۱۲ سال گذشته بی سابقه بوده و یک رکورد محسوب می شود.

وی ادامه داد: در مجموع طی سه سال گذشته ۹۶ پروژه آموزشی و ورزشی اعم از مدرسه، سالن و زمین ورزشی در استان زنجان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.

اسلامی گفت: طی این مدت ۲۷۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی محوطه‌های مدارس نیز انجام شد که نسبت به دوره ماقبل آن از نظر حجم مصالح ۴۰۰ درصد افزایش داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در سه سال گذشته یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی، اداری، فرهنگی و ورزشی برای مدارس تهیه و توزیع شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد ما بر جهش در همیاری و همکاری خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس متمرکز است که یکی از منابع تأمین اعتبار نوسازی مدارس خیرین مدرسه ساز هستند.

استان زنجان ۲ هزار و ۲۳۸ مدرسه دارد.

جمعیت دانش دانش آموزی این استان بیش از ۲۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha