۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85546794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۱۴۰۰ معلم جدید وارد آموزش و پرورش زنجان می‌شوند

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مهرماه امسال حدود هزار و ۴۰۰ نفر از پذیرفتگان آزمون‌های استخدامی و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلمان جدید وارد مدارس استان می‌شوند.

علی اسماعیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در راستای کیفیت بخشی به حوزه پرورشی در سطح ملی برای نخستین بار پس از یک دهه، ‌نیروهای استخدامی به عنوان مربیان تربیتی و مشاوران در مدارس و مراکز مشاوره استان حاضر می شوند و خدمات لازم را به دانش آموزان ارائه می دهند.

وی ادامه داد: با وجود جذب نیروهای جدید، ‌میزان خروجی نیروهای بازنشسته از آموزش و پرورش استان نیز قابل توجه توجه بوده و نسبت به سال های قبل بالاتر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تلاش ما این است نیروهای در معرض بازنشستگی را نسبت به ادامه خدمت ترغیب کنیم و در این زمینه گفت و گو با افراد جامعه هدف را در دستور کار داریم.

اسماعیلی اظهار داشت: در مجموع دغدغه ما این است مهرماه امسال، آیین بازگشایی مدارس را با کمترین مساله در استان برگزار کنیم و کمبودی از جهت فضاهای فیزیکی و همچنین نیروهای آموزشی در استان نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس برآوردهایی که بر پایه موالید نیمه دوم سال ۱۳۹۶ و نیمه اول ۱۳۹۷ انجام شده است، امسال ۱۹ هزار و ۵۶۷ دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس استان می‌شوند.

شمار جمعیت دانش آموزی استان زنجان در همه مقاطع تحصیلی در سال گذشته بیش از ۲۱۵ هزار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha