۱۲ زندانی در گلستان با کمک خیرین و هیات‌های مذهبی آزاد شدند

گرگان- ایرنا- رئیس کل دادگستری گلستان‌ گفت: ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد این استان در قالب پویش «هر هیات، آزادی یک زندانی» و با کمک خیرین و هیات‌های مذهبی آزاد شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گلستان‌ حیدر آسیابی روز دوشنبه اظهار کرد: این پویش با همکاری ستاد دیه و هیات‌های عزاداری استان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی یادآور شد: بدهی آزادی زندانیان آزاد حدود ۹۷ میلیارد ریال بود که شکات، با گذشت بزرگوارانه خود میزان ۹۰ میلیارد ریال آن را بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ ۶ میلیارد ریال هم توسط هیات‌های عزاداری تامین شد.

رئیس کل دادگستری گلستان‌ ادامه داد: مابقی بدهی مددجویان به صورت توافق شده بین آنان با شکات، به صورت قسطی از سوی محکومان پرداخت خواهد شد.

آسیابی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان با حمایت خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی بیان کرد: ۲۰۰ زندانی غیرعمد با بدهی بیش از سه هزار میلیارد ریال در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

وی با دعوت از مردم استان برای مشارکت در این کار خداپسندانه، یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد مردمی دیه استان یا از طریق شماره گیری کد #۷۷۷۷*۷۸۰* و انتخاب کد استان و همچنین از طریق شماره حساب و کارت بانکی طی تماس با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۶۴۳ در امر خیر آزدی زندانیان مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha