پایان هفته خراسان رضوی با رگبار باران همراه است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پایان هفته کنونی در استان همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

علی الهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، پدیده قالب جوی به خصوص در مناطق بادخیز استان در جنوب شرق و غرب استان، وزش باد و گرد و خاک و گاهی وزش باد شدید است که با کاهش کیفیت هوا و میدان دید در این مناطق طی روزهای آینده همراه است.

وی اضافه کرد: اگرچه هوای گرم تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان ماندگار است اما در پایان هفته بر میزان ابرناکی افزوده می شود و برای مناطقی از استان به خصوص دامنه‌های هزار مسجد، رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود، تجربه گرمای در روز در کلانشهر مشهد تا روز پنجشنبه تا ۳۷ درجه سانتیگراد تجربه شود.

الهی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک ترین و شهرستان سرخس با ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان گزارش شده است گفت: بیشترین میزان وزش باد از شهرستان تایباد با ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش و ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha