جریمه میلیاردی، فرجام ثبت نکردن موجودی انبار سنگ سیلیس در ملایر

همدان- ایرنا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از جریمه یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریالی برای واحد صنفی عرضه سنگ سیلیس خبر داد و گفت: ثبت نکردن کالا در سامانه جامع انبارها مشمول قانون قاچاق کالا می شود.

سعید کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر به پرونده ثبت نکردن کالا در سامانه جامع انبارها مشمول قانون قاچاق کالا به میزان هزار و ۲۵۰ تن سنگ سیلیس به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر اظهار کرد: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: جریمه ثبت نکردن موجودی انبارها در سامانه دولت در قانون مبارزه با قاچاق کالا برای متخلفان معادل یک چهارم ارزش کالا محاسبه می شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این محموله را در انبار واحدهای عرضه کننده سنگ سیلیس کشف و گزارش تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کریمی افزود: سنگ سیلیس پس از فرآوری استفاده بسیاری در صنعت از جمله شیشه، ریخته‌گری ،ساختمان و کشاورزی دارد.

فرجام تلخ ثبت نکردن موجودی انبار سنگ سیلیس در ملایر

جریمه ۲ میلیارد ریالی فرجام قاچاق تنباکو خارجی در همدان

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا وارز گلوگاه شهید زارعی از محکومیت ۲ میلیارد و ۲۸ میلیون ریالی قاچاقچی تنباکو در همدان خبر داد.

بهادر جانجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل هزار و ۱۷۰ بسته تنباکو به ارزش یک میلیارد و ۱۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جانجان خاطر نشان کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در گلوگاه شهید زارعی از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha