تشکیلات خودگردان؛ حامی ملت فلسطین یا همدست اسرائیل

تهران- ایرنا- روزنامه رای الیوم در گزارشی نوشت که همسویی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن علیه مقاومت فلسطین خشم فزاینده ای را در بین فلسطینیان به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا، روزنامه رای الیوم امروز دوشنبه در گزارش خود آورده است: نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان بمب های کار گذاشته شده در کرانه باختری را خنثی می‌کنند. واقعا چه می‌گذرد؟ چرا در برهه کنونی بر دامنه عملیات این نهادها (علیه مقاومت فلسطین) افزوده شده است؟ این امر به نفع کیست؟ چرا مبارزان فلسطینی تحت تعقیب قرار می‌گیرند؟ موجی از خشم در کرانه باختری از موضع تشکیلات خودگردان و نهادهای امنیتی آن به وجود آمده است.

این روزنامه نوشت: طی روزهای گذشته نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شکل قابل توجهی اقدام به خنثی کردن و برچیدن بمب های کارگذاشته شده از سوی مبارزان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری کرده، بمب هایی که برای مقابله با یورش ارتش اشغالگر و جنگ افزارهای آن و مقابله با اشغالگرانی که کرانه باختری را روزانه مورد تاخت و تاز قرار می‌دهند، کارگذاشته می شود.

رای الیوم افزود: این تحرکات که از سوی فلسطینیان رصد می‌شود، موجی از خشم علیه تشکیلات خودگردان و نهادهای امنیتی آن ایجاد کرده است. این اقدامات سئوالات زیادی مطرح کرده است مبنی بر اینکه نقش نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری در تعقیب و بازداشت مبارزان و برچیدن بمب های کارگذاشته شده در خیابانها به نفع کیست؟

این روزنامه نوشت: در شهر «طوباس» در شمال کرانه باختری نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان ۲ بمب را خنثی کردند و مهمات مبارزان را در جریان عبور از این شهر کشف و ضبط کردند. در طولکرم در شمال کرانه باختری نیز نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان یک خودروی گردان مبارزان طولکرم را مصادره و بمب های کارگذاشته از سوی مبارزان فلسطینی در شهرک «قفین» را خنثی کردند.

روزنامه رای الیوم در پایان این پرسش ها را مطرح کرد که نقش نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان چیست؟ آنها به نفع کی کار می کنند؟ آیا مقاومت خطری برای موجودیت آنهاست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha