۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85215830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت طولکرم: تشکیلات خودگردان به رژیم اشغالگر کمک می‌کند/سکوت نمی‌کنیم + فیلم

تهران-ایرنا- در پی حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به طولکرم در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی، رزمندگان مقاومت در اردوگاه این شهر، این تشکیلات را همدست اشغالگران صهیونیست دانسته و تاکید کردند که اقدامات آنها را تحمل نخواهند کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری «شهاب»، نیروهای مقاومت در اردوگاه طولکرم در پیامی ویدئویی، این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را محکوم و تاکید کردند که دربرابر این عمل خفت‌بار سکوت نخواهند کرد.

نیروهای مقاومت طولکرم در این باره اعلام کردند: دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان صبح امروز، پس از برچیدن موانع مستقر برای مقابله با صهیونیست‌ها، به سمت نیروهای مقاومت و شهروندان فلسطینی تیراندازی کردند و این اقدام آنها منجر به مجروح شدن شماری شد.

آنها تاکید کردند: امروز اینجا ایستاده‌ایم تا تاکید کنیم که در مقابل این اقدامات سکوت نخواهیم کرد و چنین حرکتی حاکی از کمک تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم اشغالگر برای بازداشت نیروهای مقاومت است.

رزمندگان مقاومت در طولکرم در ادامه تاکید کردند که مانع از ورود نیروهای تشکیلات خودگردان به اردوگاه طولکرم می شوند و چنین اجازه‌ای را به آنها نخواهند داد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع خبری فلسطینی اعلام کردند، ظهر امروز(چهارشنبه) یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شهادت رسیده است.

این مسئله منجر به درگیری میان مبارزان فلسطینی و نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین شد و ده‌ها نفر مجروح شدند.

در این تیراندازی یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان جان خود را از دست داد و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

دوشنبه نیز نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین به شهر طولکرم در کرانه باختری یورش برده و با جوانان مبارز فلسطینی درگیر شدند؛ امری که نشان از هماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین با صهیونیست ها برای سرکوب مقاومت فلسطین در کرانه باختری به نیابت از آنها دارد.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست با کمیته امور خارجی کنست (پارلمان) اسراییل گفته بود که ما به تشکیلات خودگران نیاز داریم و باید مانع از فروپاشی آن شویم، ما آماده کمک مالی به آن هستیم، زیرا حفظ آن به نفع ماست. این تشکیلات در منطقه حضور خود، برای ما کار می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha