۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85533161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند

۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85533161
دمای هوا در استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای این استان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری روند افزایشی پیدا می‌کند.

" پیام مساعدی "روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای خورموج و عسلویه به ترتیب با ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگرد بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: در پنج روز آینده با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در ارتفاعات جنوبی استان در ساعت‌هایی از بعد از ظهر رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف گاهی کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

دما در سه شهر استان بوشهر به ۵۰ درجه رسید

ثبت دمای ۴۹ درجه در سه شهر استان بوشهر

وضعیت جوی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در مناطق جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌ شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۰ ، جزر دوم ساعت ۱۷:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha