۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85535217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی: بدترین گزینه، ماندن نتانیاهو در قدرت است

تهران-ایرنا- وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی، ماندن «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر فعلی این رژیم در قدرت را بدترین گزینه پیش رو برای صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» رژیم صهیونیستی در واکنش به مقاومت حزب حاکم به ریاست نتانیاهو در مقابل درخواست برگزاری انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) این رژیم گفت: جلو بردن تاریخ انتخابات گزینه خوبی نیست اما بدتر از آن، ماندن نتانیاهو در قدرت است.

پیش از این نیز، این مقام صهیونیست در انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کابینه نتانیاهو را یک کابینه فاجعه‌بار خوانده بود که باید با کابینه دیگری جایگزین شود.

لیبرمن از استیصال نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل محور مقاومت انتقاد کرده و گفته بود: نتانیاهو فقط وقت تلف می کند و اصلا نمی داند که چه کاری باید انجام دهد.

به گزارش ایرنا، شکست از مقاومت فلسطین و لبنان، تنش ها بین مقامات رژیم اشغالگر را افزایش داده و مخالفان کابینه حاکم خواستار برگزاری سریع تر انتخابات زودهنگام و برکناری نخست وزیر هستند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از این مدت طولانی، به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha