۲ استاد اصفهانی در بین سرآمدان آموزشی دانشگاه‌های کشور قرار گرفتند

اصفهان - ایرنا - ۲ عضو هیات علمی از اصفهان در بین ۱۹ سرآمد آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، اسامی سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ روز دوشنبه منتشر شد که نام ۲ استاد از اصفهان در بین آنها به چشم می‌خورد.

مجتبی ازهری استاد مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان و سیدمحمدامین امامی استاد کانی‌شناسی دانشگاه هنر اصفهان در بین سرآمدان آموزشی دانشگاه‌های کشور قرار گرفتند.

۱۹ سرآمد آموزشی کشور از ۱۸ دانشگاه هستند و امروز در دومین اجلاس سراسری سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دومین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌های کشور با عنوان «سرآمدی، مهارت‌محوری و مردمی‌سازی» توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تهران برگزار شد.

سرآمدان آموزشی از میان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در حوزه آموزش دارای شرایط ویژه باشند برگزیده می‌شوند.

شیوه‌نامه انتخاب سرآمدان آموزشی با توجه به جایگاه رفیع آنها در تحقق دانشگاه تمدنساز و حکمت بنیان در گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده است.

۱۶ شاخص ارزیابی برای سرآمدان آموزشی مشخص شده که شامل چهار دسته فعالیت‌های«آموزشی»، «آموزش پژوهی»، «فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای» و «شاگردپروری» است.

نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تیر پارسال برگزار و در آن از ۱۸ سرآمد آموزشی تقدیر شد.

اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو و سه هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی، دومین استان دانشگاهی کشور به‌شمار می‌آید.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

دانشگاه هنر اصفهان نیز دارای حدود سه هزار و ٧٠٠ دانشجو و ۱١٠ عضو هیات علمی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha